אירועי פסח תשע"ח: שומרון ובנימין

    קובי פינקלר No Comments on אירועי פסח תשע"ח: שומרון ובנימין
    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנימין

    חולמים באתר חלום יעקב
    המועצה המקומית בית אל תערוך בחול המועד פסח סיורים מודרכים באתר חלום יעקב, המקום שבו על פי המסורת חלם יעקב אבינו את חלום הסולם המפורסם. הסיורים ייערכו בליווי שחקני רחוב שישעשעו את הקהל. הצפי הוא למאות מבקרים. את הסיורים ידריך ד"ר חגי בן ארצי.
    סיורים מודרכים בעברית יהיו בשעות 10.00 ו12.00 ובאנגלית בשעה 14.00.
    מומלץ ליצור קשר עם משרדי המועצה טרם ההגעה בטלפון: 02-9700506

    שומרון

    תיירות אופניים בשומרון

    תיירות שומרון מציעה אטרקציות רבות בין השאר לקראת חופשת הפסח ניתן יהיה להנות גם מהשכרת אופניים ורכיבה מודרכת בשומרון האטרקציה הזו מצטרפת לאטרקציות אקסטרים אחרות בשומרון בין השאר: תיירות אופנועים, אומגות, (הן בקדומים והן בחוות יאיר( רכיבה על סוסים ועוד.
    המעוניינים יוכלו ל שכור אופניים באיתמר או בנקודות סמוכות ויוכלו ליהנות ממסלולים בין השאר לרכס כביר שם ניתן יהיה לראות את הר כביר, מעיין עין כפיר ולעצור להתרעננות ביקב כביר, או ברכס איתמר שם נוכל לראות את חוות גבעות עולם, מצפה מתן משם ניתן לצפות לעבר הנוף המרהיב של הרי הגלעד, קבר גדעון ותצפית לעבר קבר יוסף.
    מעיין חדש בשומרון – מעיין רבבה
    לקראת פסח התיירות בשומרון מתחדשת במעיין נוסף, השלישי במספר תוך פחות משנה. בסוכות האחרון נפתח מעיין אייל ברחלים על שם שלושת החטופים, לפני כחודשיים נפתח המעיין בחוות יאיר ובפסח הקרוב ייפתח לטובת המטיילים המעיין ברבבה. כל המעיינות ממוקמים בתוך הישובים ובאופן יחסי סמוכים זה לזה, וצופים לעבר הנופים עוצרי הנשימה של נחל קנה, ולכיוון כל מישור החוף.
    המטיילים יוכלו ליהנות מסיור מעיינות, בימי הפסח החמים וגם לאחר מכן, משם לקפוץ למסלול בנחל קנה או ללכת במסלול מהמעיין ברבבה למעיין בחוות יאיר, מסלול טרי ישר מהתנור שסומן ע"י ועדת השבילים רק לפני מספר חודשים. בעונה זו של השנה ניתן יהיה לפגוש במסלול במרבדים אדומים של כלניות לפגוש בין הסלעים ברקפות וכמובן לפגוש צבאים ובעלי חיים נוספים. השביל מביא אותנו בהליכה קלה ונעימה לבריכות רבבה, משם ניתן להמשיך כחמישה קילומטרים של הליכה בשביל יפיפה, למרגלות הישוב חוות יאיר.
    פרטים נוספים על הגעה ועוד, בטלפון: 1-700-700-106 שלוחה 4.

    המרפסת של המדינה
    פסטיבל "המרפסת של המדינה" ה-7 יתקיים השנה במשך 4 ימים (ימים א'-ד' חוה"מ) המבקרים בפסטיבל יוכלו ליהנות מטיול בדרך המצודות, לצפות בשחקני רחוב במבצר "דיר קלעה", חדר בריחה תנ"כי, רכב ספארי הדרכות של מדריכי רשות הטבע והגנים ומתנדבי "גן קהילה" כל שעה עגולה, וביום רביעי יוכלו להנות מבתים פתוחים ומופע ייחודי של להקת "כיפה לייב" ועוד. כניסה חופשית. פעילויות מסויימות בתשלום.

    הגן הלאומי שומרון העתיקה (סבסטיה)

    במקום המבקרים יוכלו ליהנות מההצגה : "חיים שכאלה להורדוס", מסיורים מודרכים שייצאו כל שעה עגולה, מסדנאות יצירה לילדים ועוד.

    הר כביר – היסטוריה טבע ויין במקום אחד..

    המטיילים על הר כביר יוכלו להנות מסיורים מודרכים בכל שעה עגולה, טיולי גיפים משפחתיים (במחירים מסובסדים), טעימות יין וסרט – ביקב כביר, סיור מודרך ביקב, מטווח פינטבול השכרת אופניים ועוד. ביקב כביר ניתן יהיה גם לעצור לאכול והכל כשר לפסח למהדרין.

    נחל קנה – גבול בנימין ומנשה העמק המרהיב של השומרון
    סיורים לנחל קנה מפארק קנה ומנקודות נוספות. ללא תשלום.

    צפון השומרון – חוות עמק דותן
    נקודת מידע וסיורים. בכל ימי חוה"מ. לפרטים. מרכז סיור ולימוד בשבילנו. ללא תשלום.
    סיורים מודרכים – מרכזי סיורי ולימוד -מרכז סיור ולימוד שומרון – טל. 09-8841359

    פרטים נוספים באתר תיירות שומרון ובטלפון: 1-700-700-106 שלוחה 4.

    סיורים מודרכים – מרכזי סיורי ולימוד -מרכז סיור ולימוד שומרון – טל. 09-8841359

    יקב טורא
    מרכז המבקרים של יקב טורא פותח דלתותיו בחול הוד פסח ללא תשלום עם מגוון פעילויות לילדים ולהורים. סמוך ליקב יושק במהלך חוה"מ המעיין המשודרג לזכרו של אייל יפרח ז"ל ( אחד משלושת הנערים שנחטפו כשעמדו בטרמפיאדה בצומת גוש עציון בדרך מהישיבה לביתם) . הכניסה ללא תשלום.



    0 תגובות